Overslaan en naar de inhoud gaan
search

Digitalisering houdt zorg in de Achterhoek toegankelijk

Gepubliceerd op: 13 mei 2024

Het Slingeland Ziekenhuis werkt hard aan de inzet van digitale middelen. Patiënten kunnen met deze middelen steeds meer regelen vanuit huis en hoeven straks alleen nog naar het ziekenhuis te komen als dat echt nodig is. Hierdoor hebben onze zorgverleners meer tijd en ruimte om persoonlijke zorg te verlenen ín het ziekenhuis. Met een steeds ouder wordende bevolking en een krapte op de arbeidsmarkt is dat hard nodig.

Wat kunt u verwachten?

In de tekening hieronder ziet u wat u de komende maanden van ons kunt verwachten. Zo plant u straks zelf uw afspraak via het patiëntenportaal Mijn Slingeland. Vervolgens worden in Mijn Slingeland folders en vragenlijsten voor u klaargezet, zodat u zich goed kunt voorbereiden op uw afspraak. U komt alleen naar het ziekenhuis als dat echt nodig is. Korte afspraken kunnen gemakkelijk vanuit huis via beeldbellen (BeterDichtbij) plaatsvinden. Heeft u een afspraak in het ziekenhuis? Dan checkt u 24 uur van tevoren online in en meldt u zich eenvoudig met uw mobiele telefoon aan bij de aanmeldzuil op de polikliniek. Indien nodig meet u voorafgaand aan de afspraak zelf uw waarden bij de zelfmeetkiosk. Eenmaal thuis kunt u het verslag van uw afspraak en eventuele onderzoeksresultaten rustig doornemen. Voor ouderen en mensen die minder digitaal vaardig zijn, worden hulp en andere mogelijkheden geboden.

Door digitale middelen op de juiste manier in te zetten houden we de zorg in de Achterhoek toegankelijk. Nu en in de toekomst.

Laatst bijgewerkt op: 13 mei 2024

Direct naar

keuken1-klein.jpg
Hernieuwde samenwerking Huuskes als leverancier patiëntenvoeding