Overslaan en naar de inhoud gaan
search

Klantenpanel

Uw mening telt!

Gepubliceerd op: 03 november 2023

Voelt u zich betrokken bij het Slingeland Ziekenhuis en wilt u met ons meedenken over nieuwe ontwikkelingen en veranderingen? Met uw deelname aan het klantenpanel kunnen wij onze zorg verbeteren en vernieuwen.

Waarom hebben we een klantenpanel?

Kwaliteit van zorg is voor ons erg belangrijk. Daarnaast is de zorg continu in beweging, door technologische ontwikkelingen, veranderingen in wet- en regelgeving en veranderingen in het zorgstelsel. Wij willen de wens van de patiënt zoveel mogelijk meenemen wanneer er veranderingen en verbeteringen worden doorgevoerd. Want patiënten zijn belangrijke raadgevers. Daarom hebben we een klantenpanel.

De deelnemers van het klantenpanel vragen we om hun mening. Bijvoorbeeld over nieuwe diensten van het ziekenhuis, de inrichting van onze faciliteiten en hun behoefte op het gebied van zorg. Op deze manier wordt de mening van de patiënt betrokken bij het verbeteren van onze zorg.

Ook onze cliëntenraad maakt gebruik van de feedback uit het klantenpanel. Door vragen te stellen aan het klantenpanel kan de cliëntenraad er eenvoudig achter komen hoe patiënten en bezoekers denken over bepaalde onderwerpen in de zorg. Het klantenpanel kan zo helpen om op te komen voor de belangen van patiënten.

Hoe werkt ons klantenpanel?

Afhankelijk van het onderwerp vragen we op verschillende manieren naar uw mening. Meestal krijgt u een korte digitale vragenlijst via e-mail toegezonden. Het invullen van deze vragenlijsten neemt ongeveer 5 tot 10 minuten in beslag. U krijgt van ons gemiddeld zo’n 2 vragenlijsten of uitnodigingen per jaar.

Soms krijgt u ook een uitnodiging om deel te nemen aan een gesprek in het Slingeland Ziekenhuis. Denk hierbij aan een interview of groepsgesprek.

Als u zich aanmeldt voor het klantenpanel, krijgt u eerst een opstart-vragenlijst. Hierin vragen wij wat meer informatie over u. Op basis van de ingevulde vragenlijst sturen wij u gericht vragenlijsten of nodigen we u voor een gesprek over onderwerpen die bij uw situatie passen.

U kunt bij iedere vragenlijst of uitnodiging beslissen of u mee wilt werken. Mocht u, om wat voor reden dan ook, niet meer willen of kunnen deelnemen aan ons klantenpanel, dan is dat uiteraard geen probleem. Meld u in dat geval af via e-mail.

Afhankelijk van de inzet die wij van u vragen, krijgt u van ons een reiskostenvergoeding en/of een passende attentie.

Aanmelden

Wilt u zich aanmelden voor het klantenpanel, vul dan het formulier onder aan deze pagina in. U krijgt per e-mail een bevestiging en de eerste vragenlijst toegestuurd.

Privacy

Wij gebruiken uw e-mailadres alleen om u een vragenlijst toe te sturen of u uit te nodigen voor een gesprek in het ziekenhuis. De digitale vragenlijsten worden anoniem verwerkt. De gegevens die wij verzamelen, worden veilig opgeslagen.

Als u zich aanmeldt voor het klantenpanel, geeft u toestemming om uw e-mailadres te gebruiken voor deze doeleinden. Uw e-mailadres wordt niet gebruikt voor commerciële doeleinden en zal nooit aan derden worden doorgegeven. U mag uw toestemming op ieder moment intrekken door u af te melden voor het panel. Ook heeft u het recht uw persoonlijke gegevens op ieder moment te laten wijzigen of verwijderen.

Vragen

Heeft u na het lezen van deze informatie nog een vraag over ons klantenpanel? Stuur gerust een email naar: tevredenheid@slingeland.nl.

Meld u aan voor ons klantenpanel

Laatst bijgewerkt op: 20 november 2023

Direct naar

2024-10-hans-van-weerd.jpg
Expostities in oktober en november 2024