Overslaan en naar de inhoud gaan
search

Een afspraak wijzigen of annuleren

Gepubliceerd op: 16 september 2021

Het kan voorkomen dat u een afspraak in het ziekenhuis moet verzetten omdat u bent verhinderd. We vragen u om dit zo snel mogelijk te doen en uiterlijk 24 uur voor de afgesproken tijd. Zo kunnen we nog een andere patiënt in uw plaats laten komen. 

Telefonisch

U kunt uw afspraak annuleren of verzetten door telefonisch contact op te nemen met de betreffende polikliniek. Bekijk het polikliniekenoverzicht voor het juiste telefoonnnummer. 

Online wijzigen

Alleen de afspraken die zelf online zijn gepland via Mijn Slingeland kunt u ook online via het Afsprakenoverzicht wijzigen of annuleren. Staat deze mogelijkheid doorgestreept dan moet u de afspraak telefonisch annuleren of wijzigen.
Als u de afspraak telefonisch heeft gemaakt of aan de balie in het ziekenhuis, dan kunt u deze afspraken helaas niet wijzigen of annuleren via Mijn Slingeland.

Let op: als u een afspraak met ZD-verwijzing heeft gepland en u annuleert deze in Mijn Slingeland, dan is het niet mogelijk om deze afspraak opnieuw via Mijn Slingeland te plannen. U kunt een geannuleerde afspraak alleen nog telefonisch plannen via de polikliniek.

Laatst bijgewerkt op: 16 september 2021

Direct naar

Prototype Inreda AP6. De kunstalvleesklier zit met twee slangetjes verbonden aan de buik van de patiënt. ©Inreda Diabetic
Resultaten studie kunstmatige alvleesklier voor diabetespatiënten veel belovend