Denk mee via het Slingeland klantenpanel
Uw mening helpt de zorg te verbeteren
Gepubliceerd op: 25 maart 2024Voelt u zich betrokken bij het Slingeland Ziekenhuis? Wilt u op een laagdrempelige manier uw mening geven over de kwaliteit van de zorg en meedenken over nieuwe ontwikkelingen en veranderingen? Dan kunt u deelnemen aan het klantenpanel van ons ziekenhuis. Want uw mening vinden we belangrijk en telt serieus mee in het verder verbeteren van onze zorg.
Uiteenlopende onderwerpen
Wanneer u deelneemt aan het klantenpanel vragen wij u een aantal keer per jaar mee te denken over uiteenlopende thema’s en onderwerpen die met ons ziekenhuis te maken hebben. Dat kan van alles zijn. Denk bijvoorbeeld aan de inrichting van de nieuwbouw, nieuwe faciliteiten, digitalisering, de leesbaarheid van onze folders of het zorgaanbod. En wilt u een keertje overslaan? Dat is geen probleem. U bepaalt zelf over welke onderwerpen u uw mening wilt geven.
Hoe werkt het klantenpanel?
Afhankelijk van het onderwerp vragen wij u op verschillende manieren naar uw mening. Meestal in de vorm van een korte digitale vragenlijst die u anoniem invult. Het invullen kost ongeveer 5 tot 10 minuten. Ook kan het voorkomen dat we u uitnodigen in het Slingeland Ziekenhuis voor een persoonlijk of groepsgesprek.
Wie kan meedoen?
Iedereen die zich betrokken voelt bij het Slingeland Ziekenhuis kan deelnemen. Of u nu inwoner van de regio, patiënt of bezoeker bent. Inmiddels hebben we een zeer hoge respons op onze eerste vragenlijsten gekregen en daarmee waardevolle input verzamelt.
Aanmelden
Meer informatie vindt u op www.slingeland.nl/klantenpanel.
Wilt u zich aanmelden of heeft u nog vragen? Stuur dan een e-mail naar tevredenheid@slingeland.nl.
Laatst bijgewerkt op: 08 april 2024