Informatie over Mijn Slingeland
Zorgportaal voor patiënten
Gepubliceerd op: 29 september 2016Als patiënt van het Slingeland Ziekenhuis heeft u toegang tot het patiëntportaal Mijn Slingeland. U kunt hier 24 uur per dag informatie uit uw medisch dossier inzien, uitslagen bekijken, een econsult sturen, vragenlijsten invullen en voor een aantal poliklinieken een afspraak maken.
Let op: momenteel is het niet mogelijk om via Mijn Slingeland een afspraak te plannen.
Wij werken aan een nieuwe versie van Mijn Slingeland.
Wat u nodig heeft:
- Een DigiD met sms-controle (zie ook Veel gestelde vragen) of gebruik de DigiD app (op uw telefoon of tablet). DigiD met sms-functie aanvragen kan via de website https://www.digid.nl.
- Een (mobiele) telefoon om de sms-code te ontvangen van DigiD of om gebruik te maken van inloggen met de DigiD app.
Een computer, tablet (of smartphone) met internet. - Log in via de button hierboven of ga naar https://Mijn.Slingeland.nl (let op: zonder www. ervoor!)
DigiD
Om gebruik te kunnen maken van Mijn Slingeland moet u een DigiD-account hebben mét een sms-functie. Zie: informatie over DigiD
Wat kan ik in Mijn Slingeland?
- Plan en bekijk uw afspraken. (Momenteel is een afspraak plannen niet mogelijk).
- Controleer uw medicatie en vraag een herhaalrecept aan.
- Neem contact op met uw zorgverlener via E-consult.
- Bekijk en download uw medische gegevens.
- Bekijk uitslagen van laboratoriumonderzoek.
- Lees brieven van uw arts.
- Vul vragenlijsten in en verstuur ze digitaal.
Uitleg en instructie
- Veel gestelde vragen
- Uitgebreide Handleiding Mijn Slingeland (PDF)
- Bekijk de mogelijkheden voor welke specialismen u via Mijn Slingeland uw afspraak kan plannen
- Handleiding beeldconsult (PDF)
Contact Helpdesk Mijn Slingeland
- via e-mail: mijn@slingeland.nl
- telefonisch op werkdagen van 8.30 tot 16.30 uur via het algemene telefoonnummer: (0314) 32 99 11.
Laatst bijgewerkt op: 19 mei 2022